tisdag 4 november 2008

Tisdag - Vägningsdag

Åååå vilken vånda, jag vet att jag har "gett upp" denna vecka. Jag har inte haft koll på hur mycket jag har stoppat i mig under en dag eller hela veckan.
Det är hemligheten, att bli medveten om vad som slinker ner. Men det visade sig vara -0,2h. Det var minus i alla fall.

Jag har knappt gått mina morgonpromenader, springa finns inte ens i tanken. Nej urs jag har verkligen fått en höst deppo när det gäller vikten.
Var är solen, ljuset? Hur kan 3-4dagar grått väder knäcka mig så totalt? Det var ju en dag med sol där, vi var ute, räckte inte det?
Jag längtar efter en härlig vinter. När det är ljust mellan kl. 11-15 och det är kallt o klart, solen verkligen tittar fram de få timmarna. Det är Norrbotten det!
Fast om man talar med vilken stockholmare som helst så minns de oxå likadana vintrar som jag!?!

Nej det är bara att ta tagit min lilla "deppo" och börja med "babystep". Se helheten det är ju -6.6kg totalt.
Sova mer och oftare.
Tänka positivt.
Det handlar om att ändra betende, jag tror jag har hittat lösningen!
Kram V

Inga kommentarer: