måndag 3 november 2008

Helgens Bravader


I helgen var vi i Sveriges fjärde största stad med cirka 180 000 invånare, som även har nordens äldsta universitet, Uppsala.
Sambons bästa vän finns där med familj. Vi täffas ganska ofta, både barn och vuxna kommer mycket bra överens.

Jag tog tåget hem till Stockholm för jag skulle på en Arabiskafton med mat och dryck. Vilket blev en lyckad tillställning. Mycket god mat och alltför mycket efterätt för min del. Vinet slank ner och psykologen i mig kom fram( som vanligt). Det var mycket roligt och det var härligt att ha så nära hem, vi var hos grannen.

Idag lyser solen, det blev ingen morgonpromenad. Jag gick hem och sov på fm.
De är 1:a gången sedan vi fick Lillan. Med storasyster sov jag ofta en gång på dagen. Men det har inte varit lika stor omställning denna gång, hur skulle det bli vid tredje och fjärde då? Ha ha nja det är nog färdigt här. Man ska väll aldrig säga aldrig men det är ju det där att vara gravid. Det är inte min grej.

Inga kommentarer: