söndag 19 oktober 2008

Suprise!

Jag älskar spontana aktiviteter och framför allt besök. Ikväll fick vi besök av goda vänner. Dom kom förbi på en fika och stannade på middag. Det känns så enkelt och trevligt.
Det kan ju ha med själva gästerna att göra, det vore kanske mindre trevligt om rugg ugglan på nr 1.b kom och hälsa på, inte för att det finns någon rugg uglla men i alla fall. Man blir glad helt enkelt med trevligt och spontant besök.

Vi hälsade på Choklad Putte i sin nya lya i upplansväsby idag. Vi har bara ätit en massa gott i helgem, fast jag INTE skulle. Så nu fick det vara nog.
På med springskorna och ut även om det blev sent.
Det blev intervaller som min personliga tränare (och massör för den delen)rekomenderade, även kallad brorsdotter/västeråsbruden.
Hon vet vad hon talar om. Mycket jobbigare och roligare.


Min Personliga tränare, massör och även min "Nanny", Ni fattar hon e allt i ett. En sån som alla vill ha.

Ändå är jag helt slut.
Kram V

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken tur du har som har en sån toppentjej i din närhet :)