måndag 6 oktober 2008

Början

Hej,
Efter veckor, eller rättare sagt månader av velande fram och tillbaka så har jag tagit beslutet. Jag ska oxå bli en "bloggare".
När ska jag ha tiden att skriva, som två barns mamma, har jag funderat.

Men det är något jag prioterar. En paus ifrån vardagen. Ett sätt att få fågelperspektiv på mig själv.

Att delge till andra kan kännas märkligt. Genom att andra har möjlighet att läsa det jag skriver så tänker jag till en extra gång innan jag printar ner det. Jag är san mot mig själv.

I helgen har vi haft besök av västerås tjejen. Mycket trevligt. Hon lyser alltid upp och hjälper till med Barnen. Hon gav mig en tankeställare : det är det du inte äter som du går ner i vikt av

Idag lyser solen och det är et underbart höst väder. Stora syster är hemma idag. Hon sov dåligt i natt och jag tyckte hon kunde vara hemma. Lilla syster har sovit hela f.m. Perfekt för mig och stora syster.
Nu är lilla syster vaken och stora syster sover... avbyte.
Imorgon ska vi ta syskonkort det ska bli spännande.

Kram V

1 kommentar:

Peter sa...

Vilka söta tjejer! Ha det bäst hälsar vi från Amerika