torsdag 16 oktober 2008

Data bugg



Min Lapptopp kraschade totalt igår kväll. Den pallade inte mitt intensiva bloggande. Men min älskade vän och kärlek till sambo kan ju det här med datorer och installerade om allt till mig

Idag hade vi bestämt att vi skulle gå hem till dotterns dagiskompis. Jag hade bara pratat med mamman lite då och då, så där lite flyktigt i hallen. Jag har aldrig fått grepp om henne och hade en förutfattad mening om att hon var, vimsig, mjäkig, töntig, mesig, lite tråkig.

Tjii Fick jag! En riktigt nos knäppare fick jag. Hon var ju hur gullig och lättsam som helst.
Rätt åt mig! Är det inte härligt då man får lära sig en läxa, och kan göra något åt det.
Tro alltid det bästa om andra. Det du ser hos andra ser du hos dig själv.

Wow måste bara tillägga att jag tog m in 1:a springtur i kväll. Fler ska det bli.
I morgon kommer min gulliga brorsdotter och ska förgylla helgen.
Nu är det natti natti sov gotti gotti.

Kram V

Inga kommentarer: