tisdag 21 oktober 2008

Nu är det kört, inga hemlisar längre.

I går var jag som sagt väldigt trött. Vi gick en stund till parken efter förskolan. Lilla blev överförtjust när hon blev gungad av storasyster. Där står jag och tittar på mina två barn när 2åringen säger med lite överlägsen röst:

-Så nu kan du gå och åka rutschkana.(jag var överflödig helt enkelt)
- Får jag inte stå här och titta.
- Nej du kan åka nu.
- Men jag vill inte.
- Okej, då mamma


Jag sa att jag ville gå hem och mysa i soffan, titta på film. Efter en stund gick vi hem i lugn takt. När vi sitter och äter frågar min sambo:
- Vad har ni har gjort idag?
- Vi gick till parken svara jag.
- Jaha, åkte ni rutschkana frågar han vår dotter?
- Jag, inte mamma, mamma trött hem och titta telitabbis
Ha ha nu blev jag avslöjad. Inga hemlisa längre.

I dag kom paketet från Buzzador. Dont try this at home... shit vad gröt vi fick. Jag måste avslöja att vi har fått 3 leveranser. Jag har (eller man kan säga hadde, jag kommer avsluta mitt ena kont snarast! För mitt samvete och för det kan även stänga av mig pga "MISSBRUK")men det roliga är att min sambo blev också utvald i kampanjen. Så vi har inte mindre är 48st färdig gröt förpackningar! Varje "användare" fick 16st, det är inte dåligt. Anmäl er gärna via min länk så får jag poäng. Vill du veta mer klicka här.


Lilla var mycket nöjd över leveransen


Kram. V

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Tack för kommentaren! Jag ska göra mitt bästa med den nya iden! Hehe :) Men oj vad gröt ni fick! Om du hittar någon sida där man kan få en leverand med chokladbollar kan du väl säga till ;) Förresten, ingen öroninflamation än? Kram

Anonym sa...

Nej vi verkar ha klarat oss änn. Om du har tur så kan du få smaka lite gröt när du kommer.. Kram kram

Anonym sa...

Åh vad fina bilder du har på dina ännu finare barn! Den turkosa tröjan som Klara har på filmen känner jag igen att Emilia hade, och jag tror minsann att dom är lite lika :) Hoppas allt är bra, jag ska på kalas och fira min far snart. Kram på er