onsdag 1 april 2009


Grattis Helena till Körkortet!!! Härligt med en till tittel, nu är du inte bara min Nanny och Massör utan även min privat chafför. Ha ha där fick jag till det. Grattis igen Helena!


Ansiktsboken eller Facebook som den heter har varit ratad och omtalad, där kan du finna och läsa allt om alla. Ja det stämmer.
Det tog mig 2år från första "inbjudan" att börja använda facebook. Men nu har jag fått kontakt med vänner från skoltiden, kusiner och andra avdankade älvsbybor. Detta har lett till att jag nu ska beställa de underbaraste Cupecakes till Lillans Kalas den 11/4. Åsa, bagaren och jag har gått tillsammans från dagis tills vi gick ut i gymnasiet. Förutom när vi fick byta förskola och jag som 5åring blev deprimerad, låg och tittade i taket i 3 dagar för jag saknade min Åsa. Nu när jag tänker på det så hade vi riktigt kul ihop. Hon har alltid varit den smarte utav oss, jag har kvar min första Dagbok, skriven av Åsa men det är jag som har sagt vad hon ska skriva. Vi hade alltid roligt ihop.

Vi skrev om när vi hittade på "Hyss". Bara ordet "Hyss" luktar Emil i Lönneberg, vi gick inte till skolan utan gömde oss i buskarna och hörde hur dom ropade och letade efter oss. URS, vi eller jag var en riktig liten rackar unge som skulle prova på det mesta. Jag inser att jag har det bra och att mina barn är lunga än så länge...


Barnen är glada och harmoniska. Det svänger verkligen för Storasyster. Vi gick in och åt middag sedan gick vi ut igen. Skönt att komma ut kvällen blir roligare, längre och mer givade.


Kram V

1 kommentar:

Helena sa...

Tackar, Tackar. Jag känner mig stolt men ännu en titel! :)