onsdag 8 april 2009

Sömn brist igen...


Nu är det kris på sömn kontot, imorse var jag så trött att jag mådde illa. Jag har gluffsat mumsmums bara för att orka röra mig idag vilket resulterade i en överspidad mamma och en hejdundrande huvudverk. Hjärnan är mosig och tankarna känns som elektriska stötar. Men efter en power napp fins det hopp om livet.

Jag är avensjuk på Lillan som kan vara glad och så positiv fast hon krånglar på nätterna och sover dåligt.

Själv lunkar jag på och hugger direkt om någon säger något som inte passar. Mitt sämre jag kommer fram och alla mina dåliga egenskaper känns enorma. Men det bästa är att det går över och kan bara bli bättre.

Idag var det 6 årsedan vi åkte till Paris och bytte ringar. Det härliga är att vi aldrig själva kommer ihåg detta datum utan varje år kommer ett underbart SMS av svärmor som grattar mig på förlovningsdagen. Det är tur att hon finns och påminner mig om det mesta. Jag vet inte vad vi tänkte heller när vi planerade in Lillan i April. Inte nog att vi fyller år båda och har förlovningsdag, Nej vi skulle klämma in Lillan också den 15. Men vi ville ha ett vårbarn och lite tidigare än Storasyster (18 Maj) så man kan säga att vi lyckades, det går ju inte alltid att bestämma som sagt.

Kram V

Inga kommentarer: