måndag 27 april 2009

Man mår som man förtjänar.

Huvudvärk och träningsvärk efter dansandet men framför allttrött. Inte så dåligt för en mogen kvinna på 30år.
Båda barnen har haft magsjuka. Lillan passade på att göra bort det i Huddinge, men storasyster fick en kämpig kväll och natt. Jag som hade planerat att somna med barnen vid 20.00 somnade 04.00 och fick sova i 3 timmar. Men jag tog mig en tupplur på efm med barnen, tack gode gud att båda var så trötta.
Nu är både barn och vuxna glada men slitna efter helgen. Det verkar tära på hela familjen att ha fest.

Jag kan själv! Har blivit ett hett uttryck här hemma. Jag gillar det uttrycket, för det är härligt att slippa göra allt själv. Storasyster har börjat inse fördelarna med att bli stor. Kan bestämma, påverka och framför allt argumentera.
Lillasyster är ofta arg, ledsen och förbannad/högröd i ansiktet för alla dörrar som stängs, saker som plockas bort och tas ifrån henne pga olycksrisken. Hon har det ganska kämpigt just nu.

Jag har det också kämpigt. Jag ska försöka få mer sömn och därför drar jag mig redan tillbaka. Men ni vet att lever, ska bara återhämta mig, jag inser att jag är inte 25 längre.
Kram V

Inga kommentarer: