söndag 26 april 2009

Party

Tack! Tack! och Tack igen! tack för alla SMS, kort, blommor, champanj, smycken, spikmatta, blommor, upplevelser, skålar, choklad, inredning, roliga kort, chokladprovning och tack för allt jag ha glömt att tacka för. Jag känner mig upskatta. Allt gick som planerat. Tipspromenad, lekpåsar, mycket att äta och smaska på. Dans, roliga och djupa samtal. Som värdinna hinner man inte sitta still, men jag är nöjd och fick prata med alla en liten stund (hoppas jag).

Tippsrundan blev succe! Svåra frågor och alla som hade anknytning till 1979. "Lill Kusinen Erik", Erik den store krossade alla med sina 9 rätt. Han var grym. Han fick pris, "kuben" från 1980.



Lika roligt som att festen började, är det lika roligt att kunna krypa ner i min ny bäddade säng och veta att jag kan sova länge i morgon.

Inga kommentarer: