fredag 6 mars 2009

Gränsen är nådd

Igår gick jag över en gräns som jag har försökt undvika. Jag hade komit till den situationen att det gick inte att blunda längre.

Jag har lyckats i 10månader. Men nu är det kört. Lillan vill inte sitta i vagnen på eftermiddagarna när vi är ute. Hon vill också delta i lekarna. Nu hoppas jag verkligen att det ska bli vår, torrt och lite mera lätt klädda barn.

Att sitta i vagnen och titta på är ett minne blott. Men jag är nöjd över att det har funkar hela vintern.



Ska åka en sväng till Upplandsväsby och träffa morbror Patrik. Man får passa på när bilen står här hemma. Jag känner mig plötsligt lite friare och allt känns möjligt.



Ikväll blir det sång och dans, helt enkelt en vanlig fredags kväll med spralliga och glada barn. Att vi tvingas höra 80-tals "plågan" Wake me up before u go go med Wham en miljon gånger och synten skorrar för det är på högta volym, orkar ingen bry sig om, det är fredag.

Kram V



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej :) Den låten gillar jag också haha :P kommer ni upp nå till påsk , saknar er puss ! ;*

Veronica sa...

Nepp det blir ingen resa upp till påsk. Men vi saknar er och kommer till sommaren! Kram