måndag 9 mars 2009

Engelskan

Idag såg jag snödroppar! Dom små vita ljuvliga och underbara blommorna som ett bevis att det är snart dax. När som helst kan våren vara här. Ska lägga upp en bild vid senare tillfälle.

Denna vecka kommer bloggandet ligga på is, eller dvala som man kan säga. Denna vecka kommer all mina kraft, tankeverksamhet går till Engelska grammatiken. På lördag ska det skrivas prov. Jag hoppas verkligen att det ska lyckas! Jag känner mig väldigt nöjd hitils, skulle det gå åt pians så finns det en chans att ta det muntligt, med tanke på att jag har svårt med grammatiken överhuvudtaget.

Vi har haft en riktigt toppen helg. Vi har varit på badhuset, shoppat, lekt, pysslat, hyrt film och träffat goda vänner. Vi har verkligen hunnit med det mesta. Det bästa utav allt, jag har fått sova 4timmar i sträck hela helgen. Vi har börjat ge Lillan kraftigare välling på kvällen, det vill säga hon vaknar inte och är hugrig lika ofta.
Nu ska det pluggas! Kram V

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller tummarna för dig! Kram

Anonym sa...

Ja , lycka till :)

Peter sa...

Lycka till. Och det där om våren... Hörde att det var snöstorm i Stockholm igen. Här på andra sidan Atlanten har vi haft över 25 grader den gångna helgen! ha det bäst!

Veronica sa...

Tackar det kan behövas, det har tungt idag. Ja vår ha fick jag värsta snö kaoset!?! Nå ja...