onsdag 25 mars 2009

Glatt återsende

Nu förstår jag vad min Chef menar när hon sa:
- Det är alltid lika spännande att se hur du utvecklas och vill prova på allt.

Nu har jag blivit invald till Styrelsen i bostadrättsföreningen. Det kan ju vara roligt att prova på eller? Man skulle kunna tro att jag gör allt för att komma hemifrån eller så kan man tänka att jag gillar nya utmaningar.

Idag åkte vi till smedsläten, åt god mat och ett års " catch up". Jag har inte träffat Camilla på ett år. Men det var som igår när vi väl började snacka. Med vissa människor spelar det ingen roll hur sällan man träffas eller hörs, det känns bara naturligt och enkelt då man väl ses.

Storasyster har sina dramer och bryter ihop mer eller mindre varannan timme. Det värsta är nog när det inte blir som hon hade tänkt sig. Pappa tar av vanten fast hon hade tänkt att mamma skulle göra det.
Lillan är glad som en solstråle tills kvällen kommer och det blir dax för att sova. Hon verkar också vara arg och frustrerad. Hon förstår mer än vad hon kan utrycka. Det är en period och som läget är nu, hyfsat med sömn, mycket roligt att se fram emot så känns det inte som något problem
Kram V

Inga kommentarer: