måndag 2 februari 2009

Uppdatering

Nu är det dax för en uppdatering:
Engelska A som jag läser på distans. Jag har lämnat in 2st uppgifter. Första uppgiften var G den andra var VG, det blir bättre och bättre. Men som sagt är läsförståelsen, grammatiken svårt men det gäller att inte ge upp. Snart ska nästa uppgift in. Sista Mars ska sista uppgiften in.

Vikten, jag har komit till ett stadium där jag känner att siffrorna i sig INTE är det viktigaste. Men siffror kommer ni som gillar det, bara inte lika ofta. Som det är just nu går det bra. Träning, Vikt och Mat är vardagsrutiner för mig. Det är roligt att träna och tänker på vad jag äter. På helgerna äter jag allt och mycket godis, men jag lyckas ändå gå ner. Jag rör mig helt enkelt mer än jag äter.

Solen tränger sig in i vardagsrummet, idag gäller det mössa och vantar. Det är roligt och mysigt att ha 2 barn. Men det var ingen som sa att risken var dubbelt upp för att dom ska bli sjuk. Hur gjorde farmor med 10barn? Det måste alltid ha varit någon som var sjuk.

1 kommentar:

Peter sa...

Va duktig du är, jag blir riktigt inspirerad! Keep on, jag hejar på här från Amerika!