torsdag 5 februari 2009

Noll till Ett


Oj vilken dag på stan. Jag och Lillan var med goda vänner och provade på utställningen 0-1år på kulturhuset. Det var mycket spännande och annorlunda, den största utmaningen för mig blev när Lillan fixade ett bajskalas utav det like.
Där stod jag utan tvätt servetter (som låg i vagnen och ingen mob hade jag på mig så jag kunde ringa tjejerna som var vid vagnen) och en glad unge med kladdiga kläder. Med papper kunde vi skymta naveln efter ett tag. Jag gav upp, att hålla på och skyffla med värdelösa pappers servetter.
Nej ner i handfatet, ingen mer än Lillan blev glad.
Det stänkte vatten och Lillan skrek av glädje. Tur att vi hade ett eget kryp in, jag kan lova att ingen ville låna de två toaletterna som fanns bakom oss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh vilka ljuvligt söta små :)