söndag 15 februari 2009

Pins


Jag gillar att göra sådan som jag är rädd för. När det finns ett motstånd så ser jag det som att jag behöver över vinna motståndet. Det handlar helt enkel om att lära sig nya saker. Att våga gå på bio/fika ensam, göra saker som går emot "normen" Som att säga hej till en främling. Det kan kännas mycket udda och skrämmande att bestämma sig för att göra det. Jag gillar den tanken att spränga gränser våga vara vänlig och samtala.
Morgonpasset på p3 har haft en diskution iveckan om att Svenskar är lite stela och rädda för främlingar. För att förändra denna syn och göra Sverige lyckligare kan du skicka ett mail till Morgonpasset och få en Pin. Ni kan väll gissa vem som har en Pin? Japp jag!
Så nu gäller det att våga samtala med alla andra som har P3 pins där ute.

Igår lyckades Lillan inte bara peta i sambons öga utan hon lyckades även rispa på hans hornhinna. Ingen större kattastrof, men mycket smärtsamt och blev liggandes en hel kväll i mörker. Farmor och Farfar ryckte ut. Hjälp med transport, mat och lek.
Nu börjar uppladdningen inför London. På fredag åker vi utan barnen i 3 nätter, Hjälp eller Hurra!?!
Kram V

Inga kommentarer: