fredag 16 januari 2009

Nu börjas det.

Helgen är här och vi verkar alla vara pigga och krya, Peppar, Peppar. Jag var på 1:a vägningen igår, det har blivit ny vägningsdag. Nu får jag åka till Vällingby, det var för få deltagare här i Spånga, det lever för hälsosamma typer här, som jag.

Okej till vägningsresultatet, här hemma visade vågen plus, men där visade det sig,
-0,2kg. Mycket märkligt, men tillräckligt för att ge mig sporre till att avstå fikat idag.
Jag har ju faktiskt cyklat då och då. Vid flera tillfällen har jag "smyg ätit", påvägen hem från affären har jag mummsat massor, så när jag kommer hem är påsen "lagomt" stor. Inte ofta, men det handlar om betendet inte mängden eller vikten.
Nu börjas det, idag har jag skrivit ner det jag har ätit.

Idag ska jag och Storasyster åka till simhallen igen. Det blir en bra start på helgen. Vi får passa på nu när vi har bil och sambon kan ta Lillan.
Trevlig Helg!
V

3 kommentarer:

Peter sa...

Go girl! London i februari låter ju kanon. Trevliga pubar, shopping, restauranger, inga barn...

Anonym sa...

Hello! Låter bra att ni börjar vanka upp från det döda :) Hoppas festen var bra. Hälsa alla, kram.

Anonym sa...

Du är ju jätteduktig!! :) Jag är klart imponerad! Själv är jag bara i tankestadiet när det gäller träningen...hehe kram!