tisdag 13 januari 2009

Medvind

Han där uppe måste ha sett och hört mitt rop på hjälp. Storasyster hade blåsor i munnen med en virusinfektion, feber borta redan efter ett dygn. Idag efter två dagar "frisk".
Det serverades middag utan att min hjärna hade varit inblandad. Sambon mycket bättre och helt plötsligt är det städat här hemma. Det klirrade i kassan och pengar som vi inte alls hade räknat med ramlade in, det Tackar vi för.
En resa till London bokades, utan barn i februari.
Men närmast väntas det fest på lördag med mat o dryck. Barnvakt och en natts sömn. Rusta upp kroppen och klämma in sig i den senaste köpet, om den passar efter allt gott. Det var länge sedan jag längtade eller såg fram emot något så mycket.

Just nu är det medvind och jag tänker följa med. Att jag har mummsat voltaren i 4dagar för axelproblem, muskelknas spelar ingen roll, som en fis i rymden.

Syskon kärlek, Lillan härmar och älskar att samspela. Storasyster har fattat leken och sätter gärna igång den när jag ska prata i telefon. Kram V


1 kommentar:

Anonym sa...

Vad härligt att ni börjar bli friska! Låter underbart med London i februari och NY i april :) Har ni tänkt komma nå uppåt till påsk som du pratade om? I hope. KRAM