söndag 28 december 2008

Utvilad

Barnvakten som var farmor och farfar hade överlevt och även barnen. Vi han inte bara mysa och se film utan vi renoverade båda tjejernas rum. Storhandling på Ikea och bauhaus, och ändå vara utsövd. Har även träna och färgathåret. Bästa julklappen, ett barnfritt dygn, man tackar och bockar!

Barnen är fortfarande hängiga, Lillan? jag vet inte vad jag ska tror längre. Jag har ställt alla diagnoser. Barnvakten kunde intyga hennes gråtande mellan 24.00-03.30. Så det betyder bara en sak, dax att sova mina 2 timmar innan det börjas... eller ska hon vara som förbytt!?! Hoppen kan man alltid leva på.
Kram V

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att känna sig utvilad. Kan Klara ha "nattskräck"? Nina hade något sådant när hon var liten./Ihléne

Anonym sa...

Jag har hört talas om nattskräck, det hoppas vi att hon slipper, mycket obehagligt säger de som upplevt eller? Vi kollade öronen, det var början till öroniflamation, mer alvedon och nässpray, inget ska det snålas med! Längtar tills vi ses Kram V