onsdag 5 maj 2010

Vattenkoppor 2

Dagen idag har mest bestått utav:

- Mamma!! Hjälp!- Mamma jag kan inte!- Mamma Jag vill inte!- Men Mamma jag tänker inte!- Jag kan själv!
Fröken!!! Kom!- Fröken det var han som börja!- Fröken hon säger att- Fröken jag får inte vara med!!- Fröken hon slog mig!!- Fröken jag vill kissa. Färdig!!- Fröken kan jag få en sax? - Fröken jag vill inte
-Mamma jag orkar inte!!- Mamma du är dum!- Mamma jag bestämmer själv!- Jag tänker inte göra det mamma!!-
Kan du hämta det mamma?- Kan du bära mig mamma?- Mamma kan du.......

-HÅLL KÄFTEN!!!

Så där, nu sover alla. Förskolan är stängd, barnen har knoppat in. Två hela timmar för mig själv. Idag får disken stå, tvätten ligga, leksakerna vara utspridda och kaoset får vara. Idag behöver jag mina två timmar till mig själv.

Lillan har visat en viss irritation över sina koppor, inte så konstigt Det kan tänkas bli en tuff natt för Lillan. Vi hoppas på det bästa. Hon var väldigt poppis ute för barn som inte hade haft vattenkoppor. Föräldrarna ville att deras barn skulle få vattenkoppor som var föräldralediga, dom vill naturligtvis slippa vabba. Jag hoppas att min Lilla ska inte få allt för jobbigt.




Kram V


Inga kommentarer: