måndag 10 maj 2010

En toppenhelg

Vi hade en fantastisk helg. Jag tror alla mina behov blev tillfredsställa, nåja din snuskhummer jag kan nog höra vilka tankar som for genom ditt huvud. Eller han som sa det var det kanske? Du menar att det var mina tankar? Okej vi släpper det där.
En toppen helg och 5 olika hus visningar. Vi har buda på 3 olika, vi stannade på två för det känndes inte helt rätt. Vi tittade på ett hus som är "Över" vår budget om det blir budgivning, men jag var tvungen att kasta in vårt bud i alla fall. Jag bara går och väntar på att telefonen ska plinga och att vi har blivit över budade. Men det är tyst!?! Så här ser huset ut.

Lillan är frisk, glad och prickig. En regäl bula efter ett fall i trapphuset, jag tror inte hon kommer vara lika kaxig i trappor längre, vilket jag är tacksam över. Lillan är och har alltid varit övermodig i det mesta, hon tror att hennes motorik är lika utvecklad som syrrans.

Jag sa ju att Norrmännen älskade mig, studiebesöket gick toppen och idag kom chefen in och gav mig en blomma. Hon hade fått sådan bra feedback och läst utvärderingarna Jag blev jätte glad och sa att det här vill jag göra mer, -det ska vi! fick jag till svar.

kram V

Inga kommentarer: