fredag 7 maj 2010

Norge älskar mig!

Idag blev det vabb för mig. Nu har både pappan och farfar varit hemma så nu var det min tur. Lillan har haft en ganska tuff natt, hon ligger fortfarande och sover kl.. 09.30 men det betyder att det går åt rätt håll och snart kommer hon vara imun och slippa plågas när hon blir stor.

Mitt studiebesök gick bra. Jag behöver verkligen öva på att göra bra föredrag. Jag märker att jag gärna blir ivrig och vill komma till själva kärnan. Det är ett svårt ämne men alla verkade nöjda och jag fick bra feedback. Det var en heldag med 50st norrmän och jag inser att den södra norskan är svårare att förstå än norra.

Det finns möjlighet att göra arbetsplatsbyte med vår förskola och från Norge, jag har tackat nej för jag har barn!?! Det tåls att funderas på, ett unikt tillfälle att få erfarenhet "gratis", en vecka hemifrån och Kärleken få ta allt. Som sagt det är något att fundera på.

Kram V

Inga kommentarer: