onsdag 1 augusti 2012

Vuxenpoäng

Det är inte bara barnen som har utvecklats i sommar, även jag har tagit ett steg i utvecklingen. Jag har märkt att jag är blödigare, lättare till tårar och blir lätt rörd, men att det skulle slå slint och utvecklas i att göra egen sylt och marmelad hade jag aldrig kunnat ana.

Okej lika bra att erkänna att marmeladen blev så god så den åt jag upp, och nej det var inte en burk, men ändå det gick inte sluta ta lite till Västerbotten ost och marmeladen. Ska definitiv göra mer och jag känner mig skit stolt! Tjoho för vuxen poäng och jag kan själv känslan!

Imorgon ska vi titta på en tavla som jag har hittat på blocket. Jag vill att vi ska hitta en gamla tavla på Stockholm som gärna har en historia, det ska få pryda vår vägg i köket. Hoppas den är det jag önskar!

Inga kommentarer: