söndag 22 augusti 2010

Tjejmilen



Har hämtat hem två trötta tjejer. Båda slocknade innan Essingeleden, det skrivs historia och rekord för  oss.

Jag ska spring tjejmilen, Japp du hörde rätt och ja det är en mil.  Jag ligger just nu på special diet och det kräver disciplin. Vilket jag inte är född med. Jag önskar att jag kunde bestämma mig och hålla mina egna löften. Men något händer på vägen. Ärligt talat så verkar man ha det eller inte. Jag är som en gås som får vatten på sig eller som strutsen som gömmer sig.

Men det är sällan jag stör mig på andramänniskors heller, gåsen i mig tar över.  Nåja en dag i  tagetkan vara en lösning.

Snart hemma i vårt perfekta hem. Men ganska personliga. Kram v

Location : Address not available

3 kommentarer:

Anonym sa...

Opersonliga ska det vara

Nina i stan sa...

Vilken fin blogg du har.

Jag tycker att det är grymt hurtigt att du satsar på att springa tjejmilen. Att du sen inte följer din diet till punkt och pricka är nog inte hela världen, jag är säker på att det kommer att gå superbra.
Ett bra måtto är:
Ny dag nya möjligheter.
Kram/N

Peter sa...

Way to go! Gå ut stehårt och åka på slutet så ska du nog fixa hela tjejmilen på en kanontid! Fast allvarligt talat, ta det lugnt, känn dig för och försök hinna träna ordentlgt före.
Kram /Peter