onsdag 11 augusti 2010

sommaren 2010

Nu läser man överallt hur alla gör avslut av sommaren. För oss har den här sommaren har varit fantastiskt jobbig, varm och underbar. Vi har gjort dagliga utflykter som har varit givande och gett oss bra sommar minnen.
Vädret har varit ljuvligt och det är jag tacksam för. Vi har varit hyfsat friska och utvecklats.

Jag har vuxit som förälder och person, jag känner att vi har gemensamt komit igenom en tuff period och att vi har blivit en starkare familj. Jag inser betydelsen utav att vi har haft en lång ledighet.

Jag ser fram emot en ny termin, nya utmaningar föräldrar och barn. En höst resa och och besök från norr.
Kram V

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej! jag har porträtt och zoomar ut så långt som möjligt, sen klipper bort kanterna så de ser ut som en närbild och redigerar ljuset på datorn :) jag har nog fått all snygghet av min otroligt snygga faster :D / nina

Veronica sa...

ha ha du är gullig du! Kram V