söndag 29 augusti 2010

En vecka kvar

Om 7 dagar är det dax för tjejmilen. När jag fick förfrågan i juli tänkte jag ja varför inte, hela sommaren att påvträna. Nu har hela sommaren gått och träningen har varit sporadisk men givande. Jag tänker så här, detta år ska jag ta mig runt i allafall, nästa ska jag kunna springa. Igår blev det 5km men det känndes inte helt omöjligt att fortsätta.

Tjejerna har börjat nysa och snora. Förskylningarna ploppar upp överallt just nu. Många är henmma som vuxna med feber och hosta.

Vi hade hittat ett hus som vi budade och budade på, tillslut la vi oss. Några dagar ringde den vinnande köparen och dom hade ångrat sig. Men hallå knäppgökar då skulle ni väll inte ha budat upp priset en miljon!?! Nej tack och hej sa vi. Vi ar redan hittat ett nytt objekt som kan vara nått.

Nu ska jag iväg på utbildning.
Kram V

1 kommentar:

Anonym sa...

Förändringar..hmmm. Fint men det är som med alla förändringar, det tar tid att vänja sig/Mamma