tisdag 8 juni 2010

ASA MYCKET

Här hemma är allt asa bra. Detta ord har bombaderat vår familj och kan användas till allt. Vår älskade 4åring annväder det hela tiden. Asa bra, asa kul, asa ont, asa hemskt asa arg, detta ord används när ordet i sig ska förstärkas. Det är svårt att hålla sig för skratt när hon står där gråtande och skrikande:

- Maaaaama du är ASA DUM!! Jag vill gå ut ASA MYCKET!! Jag behöver det asa mycket! JAG ÄR ASA PIGG MAAAAAAMA!!





Vi har haft en asa härlig kväll jag och tjejerna. Vi cyklade till thaien mumsade på god mat. Vi cyklade vidare till parken där det blev ett spontan dopp och mycket lek. Nu ligger vi hemma i soffan och väntar på att någon ska orka göra välling, borsta våra tänder och natta oss. Mannen i huset är på den årliga båtresan för deras kunder och kommer inte hem förrän imorgon. Så det är ingen ide att ligga här mer och vänta. Dax att hoppa upp.

Kram V

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vilken asabra bild på er tjejer. Jag längtar asamycket efter/Puss o. kram mamma