onsdag 14 april 2010

Paket på posten

Idag kom det hem lite nya Buzzador grejer. Sist var det te jag fick prova. Jag kan varmt rekommendera er att anmäla er och prova på olika produkter, jag kan tyvärr inte få till en länk just nu. Naturligtvis kostar det dig inget förutom lite kvällstid till att fylla i "utvärdering". Har fått för mig att det kan vara lönsamt att ge bra utvärderingar och tips. Nu har vi tandkräm ett tag. Någon som behöver en tub?
Om vi skulle flytta till en egen trädgård så skulle jag verkligen sakna gemenskapen på vår gård. Det är så enkelt, jag har fått en god vän och våra barn leker utmärkt. Vi ger och tar, barnen kommer och går lite som dom vill hemma hos varandra. Ibland har man tre barn eller ett. Man kan be om hjälp eller hjälp.



Våren är här. Jag har börjat använda solskydd men idag har jag fått lite för mycket av den goda solen. Men det är svårt att inte luta huvudet bakåt sluta ögonen och le mot den varma stjärnan. Det är inte bara människan som växer och ler. Mina tulpaner kom upp i år och nu var dom tre i stället för en.



Inga kommentarer: