tisdag 3 juli 2012

Josef Frank

Igår kom tapeten upp och jag blir glad varje gång jag ser det! Hoppas den känslan håller i sig. Jag är riktigt mör i kroppen när jag har cyklat två dagar till jobbet det är soligt och varmt, när jag har kommit hem har vi skruvar och jobbat på.

Kärleken och storasyster är väldigt lika när det gäller att kunna ta snabba beslut, dvs helt omöjligt! Förra veckan blev storasyster helt galen vid glassbilen för att aldrig gjorde ett val och det slutade med att syrran valde. Idag blev det svårt att besluta om kakel, men imorgon är det lättare art ta beslutet?!? Nåja alla e vi olika

Storasyster har även en förmåga att vara givmild, spontan och eftertänksam . När vi skulle på Grönan säger hon:
Idag behöver jag ingen veckopeng för det kan ni ta för det kostar så mycket pengar på Grönan, visst mamma?
Jag tror minsann jag saknar mina små
prinsessor!

Inga kommentarer: