söndag 11 november 2012

En helg i november

Lillasyster fundera på det mesta hur det hänger ihop. Hur kommer bebis verkligen in i magen och varför har inte mammor och pappor egna sängar utan sover i samma?
Det pågår något skumt.

Tjejerna har lekt mycket i helgen. Storasyster har lämnat en utveckling bakom sig.
Jag har fått förmånen att leka med storasyster som är fröken Inger och Lillasyster är en bråkig unge som inte lyssnar på fröken. Jag får ha möten med Inger och får veta att jag behöver inte vara orolig men det här är inte bra... Spännande att höra hur det slutar, ett känsligt ämne och det gäller att balansera med att ställa frågor som passar in utan att avslöja min nyfikenhet.
Mina d-vitaminer hjälper men jag har fortfarande en känsla av att gå i ide. Jag vill träna och röra på mig så lite går.

Inga kommentarer: