söndag 18 november 2012

Barkalaset från hell.

Jag hade bestämt mig närvara på kalaset av två skäl. Dottern sa att det pirrade för hon inte kände alla & jag ville få en egen uppfattning om hennes kompisar hon hänger med om dagarna.
Mamman är den mest förvirrade och försynta läraren jag har mött. Pappan från en annan planet. De planerar att de två killarna ska sitta vid eget bord för att de är killar?
Dukningen sker medans barnen kommer det serveras en sen lunch pizza. Oj några barn gillar inte pizza och pappan från Pluto ska åka och köpa korv. Några av barnen får säkert inte ens äta korv...

Helt plötsligt kommer dessa förbjudna tutor och ljudnivån blir där efter. Men vänta, först får killarna byta tutor från rosa till blå. Är det sant?hör jag verkligen rätt och är hon lärare? Herregud hur ska det här sluta? Jag hade tänkt gå efter ett tag men nu blir jag definitivt kvar....
Så jag hänge här, skapar nya kontakter och se mitt och andras barn i samspel med andra. Jag räknar ner tills hemgång.

Inga kommentarer: