onsdag 21 november 2012

Allt blir inte som man har tänkt sig.

Nej det är väldigt uppenbart att det är omöjligt att alltid kunna bestämma allt här i livet. Att det ofta har en tendens att allt ska rasa på samma gång är märkligt men inte ovanligt. Denna vecka har kärleken en viktig kurs som han inte kan missa pga den endast går i Sverige en gång på år. Jag jobbar bara två dagar vilket innebär att jag inte räcker till där. Imorgon torsdag ska jag till London efter jobbet. Bästa Farfar är redan bokad som ska stötta oss. Men hörrni ska vi inte lägga till lite kräksjuka på det här? Tja... När du säger det så där, varför inte? Jag menar kräkas i London ifred utan barn och smitta min vän E? Låter som en lyxkräkning det här ska vi njuta av.
Nehe, inget jobb imorgon, Kanske ska låtsas att jag är sjuk och lura bacillerna imorgon när jag ändå e hemma. Tänker och hoppas innerligt att kärleken själv inte blir sjuk med barnen ensam. Rackarns vad knepigt livet kan vara ibland. Men vadå, skolan är jag ikapp med, har en fin familj och det är snart ledigt...



Inga kommentarer: