onsdag 19 september 2012

Hela skor duger gott åt mig

Mamma vems e de skorna? Pekar på skorna jag har på mig
Mina, vadå?
De är riktigt fula, killskor! ska du ha dem?
Jag tänkte det, säger hejdå och möter lillasyster ute.
Var ska du?
Träna. Puss
Men varför har du dem?
Vad vilka?
Hon pekar på mina skor!
Wthf!?! Vad vill ni små elaka ungar?, låt mig va!
Det e mina skor, svarar jag och ler
De är inte fina mamma, du har andra. Jo jag vet men jag gillar dem.
Jävla skit det är inget fel på de här skorna, de har hållit ihop i 7år och inte tänker jag kasta skor som duger. Att jag har suktat efter nya höstskor hela veckan och hoppas att de ska gå sönder tänker jag inte lägga på minnet. Herregud vilken tant jag har blivit. Fula skor men duger gott att ha, inte så jätte sköna heller men hela.

Inga kommentarer: