torsdag 21 oktober 2010

up my as!

Det är som det är!?! up my as!
Att aceptera kan vara det svåraste. Igår gick ett av tre hus som vi har velat ha under detta år förbi. Vi hade inte möjlighet att skriva som säljarna ville och dom valde ett annat par. Det var inte för dyrt utan helt enkelt bortvalda. Besvikelsen låg som ett lock över mig igår, dag har jag acepterat läget, men jag har ingen lust att titta på fler hus. Jag har gett upp, luften gick ur mig och tappat intresset.
Ge mig några veckor så är jag nog på igen.

Lillan har slutat sova på dagarna i veckan. Det har gått bra, hon ver redo och även vi. Nu somnar hon snabbare och tidigare.
Storasyster hade en svacka igår och det var många tankar om hur hon ska kunna lära sig skriva och läsa!?! Enligt henne kommer hon aldrig kunna det och tänker inte börja skolan.
Kram V




Det är som det är!?! up my as!

Inga kommentarer: