måndag 6 september 2010

Tjejmilen

För en vecka sedan sprang jag 5km första gången i mitt liv. Nu har jag även provat en mil. Jag gick i backarna men kom i mål på 1timme och 15 min.
Jag hade en sådan fin hejarklack när jag kom i mål med blommor och dryck. Det värmde och sporrade.
Jag kommer absolut prova igen. Nästa år vill jag kunna springa helavägen. Midnattsloppen är nästa mål.
Att jag knappt kan gå och att det är med smärta jag skrattar så har jag inget att klaga på.
Hela fötter och ben.
Det här var riktigt kul!
- Va mamma? van du!?!
sa storasyster med förvåning och hopp i rösten när jag kom hem med medaljen.
Kram V

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis!!!!! Va´ roligt. Bra tid dessutom. Kram Gun

Veronica sa...

Tack! Har redan varit iväg på en ny löpar runda, det här gav mer smak :) Hoppas ni har det bra kram från oss i Spånga

Peter sa...

Midnattsloppet är jättekul! Kör på det!