fredag 17 september 2010

06.00 är min nya grej



Jag blev så inspirerad av en vän som inte har barn men kliver upp kl.06.00 för att  springa. Det fanns ingen ursäkt för mig längre. Sagt och gjort två dagar denna vecka tog jag mig iväg.

Det är är min nya grej, jag orkar sällan ta mig ut på kvällen och då sitter jag där och har dåligt samvete och äter lite extra för att jag just har dåligt samvete.

Det har börjat bli en mycket bättre vardag för Storasyster. Efter 4 möten och ett antal mail har vi samma mål,tankar och förhållningsätt . Det är svårt att få gamla hundar att sitta, men fy skam för den som ger sig!

En stor lättnad för oss alla.

Helgens utflykter är badhus, farmor/farfar och nödvändiga kläd inköp.

På måndag ska jag och några fler fsk-lärare  försöka vinna kvalitéts tävlingen. Förra gången blev det Italien för vinsten, så det vore trevligt om vi van.

Ha en skön helg. Kram v

Location : Avestagatan, 163 53 Stockholm,

Inga kommentarer: