måndag 20 september 2010

Sjuk

Jag skäms över Sverige som har valt in ett främlingsfientligt parti. Det är tydligt att det finns så många människor som är missnöjda. Nu är det bara vänta och se, det känns som ett bluff parti.

Elsa på jobbet säger i fredags:
- Jag ska tydligen hoppa in för dig på Måndag om du blir sjuk. Du får inte bli sjuk Veronica!
- Nej, Johan får vabba om tjejerna bli sjuk
- Men du kan ju bli sjuk själv!
- Nej, jag har ju inte varit sjuk sedan jag började jobba här, det är ju över ett år.

Gissa vem som blev sjuk i lördags? Japp, jag. Elsa behöver inte åka på mötet inför kvalitetsutmärkningen. Med lite smink och alvedon går det mesta att dölja, det handlar om en timme. Jag är mest nervös över att jag ska svettas igenom kläderna.
Önska mig lycka till!
Kram V

1 kommentar:

Anonym sa...

klart att du ska ha en lyckospark, Krya på dig/mamma