lördag 11 oktober 2014

En lördag i oktober.

Idag är det härligt höstväder. Jag tog mig en springrunda på morgonen eftersom jag äntligen kan börja gå igen efter mardrömspasset i måndags. En PT, personligtränare vinklar allt rätt och gör det omöjligt att smita undan. Jag fick tipset att backa ner i trappen för säkerhetsskull eftersom jag inte kunde gå så bra dagenefter, men nu e jag på banan igen men det tog flera dagar.
Tjejerna leker och hänger ofta med kompisar. storasyster har börjat cykla till kompisar i ett annat område
Just nu har jag en timme häng i Vällingbycentrum innan vi åker vidare till Värmdö och gosar med tvillingar. En gåbortpresent och en bikini är mitt mål att finna, bikini var inte det lättaste. Med tanke på vår erfarenhet av att avboka resor pga olyckor och sjukdomar så har jag svårt att tro att vi åker om en vecka, jag vet att allt kan hända och inget är föregivet.

Inga kommentarer: