onsdag 3 september 2014

Hurra för farfar!

I söndags firade vi farfars födelsedag. Sommarvärmen kom och har hållit i sig. Svalare på morgonen men kjolväder på dag/efm.
Förkylningens mecka har antågat på jobbet och i hemmet. Jag har känt mig risig sedan midnattsloppet men nu verkar det ha brutit ut i alla fall. Hoppas på att det då kan vända. Imorgon är det skolfotografering för tjejerna, vilket betyder att mamman behöver gå upp extra tidigt.

Alltså ärligt talat innan jag hade barn gick jag upp Max 30 min innan jag skulle dra, oftast 15. Folk som gick upp en timme innan eller tanterna som började nio gick upp kl. sex för att hinna med allt på morgonen, det verkade inte klokt tyckte jag för 10 år sedan. Idag är det jag som går upp kl. sex och börjar nio och hinner ändå inte allt jag ska...

Inga kommentarer: