tisdag 5 augusti 2014

Befria dig från det onda

Jag fick både choklad och en tidning av min kärlek, han kanske inte är en känslotalare men han ser och vet när jag behöver lite uppmuntran.

Idag lämnade jag hus och hem och promenerade i skogen.



Det var så befriande. Jag brukar alltid ha musik i öronen men ikväll fick bara tankar komma och gå. I över 1,5 timmar var jag ute och gick. Trött och nöjd känner jag mig hel igen. Det är så vackert en varm sommarkväll.


Bandaget hade blött igenom på storasyster idag och med tanke på vårt dåliga bemötande så hade jag ingen info om hur jag ska förhålla mig till situationen. Vi åkte ner till åkermyntan där de hjälpte oss. Alla var så förstående och hjälpte till. Det tog oss 50min men till slut hade vi bytt bandage. På fredag ska stygnen bort, vilket vi själva kan få ta bort hemma om vi vill. Storasyster verkar inte alls ha lila ont lägre, trött av antibiotikan men helt ok. Lillasyster tyckte att även hon skulle få en present för hon hade varit så tyst inne hos dr. Naturligtvis skulle hon oxå få.


Inga kommentarer: