onsdag 23 april 2014

Macy's


Jaha, då hänger man här igen då, varuhuset Macy's som sägs vara världens största varuhus. Med 167.000 st anställda kan det kanske stämma. Det är märkeskläder till HM priser och uppåt. Jag är ingen märkes tjejer men gillar att ha en del, mitt behov är mättat och just nu är jag mest sugen på prime marks priser som finns i London. Jag har lyckats hitta några Gap tröjor för 60kr vilket är fynd. 

Nu verkar min kärlek ha kommit igång med shoppandet, han är sen till vår mötesplats. Män och kvinnor har olika varuhus i flera våningar så det är enklast att gå på egna uppdrag. Men det finns gratis wi-fi så jag är nöjd att surfarunt. 

http://sv.m.wikipedia.org/wiki/Macy's

1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt!!!! Då kanske du vill följa med mig till London snart igen ;-) Hoppas din födelsedag har varit toppen! Kram Emma