fredag 20 december 2013

Familjeskift

Storasyster blev plötsligt kräksjuk på onsdag eftermiddag. Sedan två års ålder har hon alltid gått till toaletten och är ganska cool med situationen. Den här gången drog hon skämt direkt efteråt toalettbesöket.
Detta har inneburit att jag och mannen har träffats då vi byter bil och vabbtjänst igår jobbade han på natten och jag åkte tidigt på morgonen. I eftermiddag ses vi igen vid bytet och han jobbar sent och tar en AW, after Work. Så imorgon lördag ska jag berätta för honom det jag hade tänkt säga i onsdags. Inte konstigt att relationer kan dö ut eller att det saknas kommunikation. Jag kan inte få något gratis det är ett ständigt pågående arbete  för att bevara det man vill och utveckla det som behövs. 

Igår flyttade hon igen. Till sin vän Spriha som har flyttat till Solna. Jag skulle inte få ett enda brev, du kan sitta här hemma och gråta, du kommer aldrig få natta mig mer då!.... Jag ångrar mig!!!! Vilken tur vi har att du vill bo med oss.

Storasyster är harmonisk och har varit trött vilket inte är så konstigt. Hon är lugnet själv och tränar på att hitta på något att göra, allt är liksom tråkigare när man är ensam. 


Inga kommentarer: