tisdag 2 november 2010

Små bus

Det är intriger och kärlek om vart annat. Det svänger fort och tjejerna har verkligen börjat retas medvetet. Idag sprang Lillan fram och knyckte legoklossar av storasyster och gömde sig. Det är spännande att se hur syskon relationen utvecklar sig.

Storasyster har mycket små bus för sig. Det ligger alltid små överaskningar i mina olika skor. Jag glömmer bort det varje dag och det gör lika ont varje gång. När vi åkte kryssning med jobbet kom jag på att jag hade glömt duschtvål, jag tog på mig mina stövlar jag hade med mig och det gjorde naturligtvis ont. Jag togfram föremålet och där läg det en liten duschtvål. Ibland får hon till det. Men idag när jag satt på gymmet och skulle ta på mig träningsskorna så känndes det ganska onödigt att upptäcka en hård metall del till vattenpipan.
Det är våra tjejer i ett nötskal, charmiga, positiva och underbara.



Vi har en fantastisk helg att se fram emot. Wallmans, Middag med Ylva Hendrik och lilla Melker.
Kram/V

Inga kommentarer: