lördag 22 januari 2011

@hotell Huddinge

Vi har gjort det förr och det är en riktigt bra ide. Farmor och farfar bor hemma hos oss och vi bor hemma hos dom. När man är hemma ser man allt som borde göras och det gnager och rycker i stresshormonerna. Tvätten, torka/damma utav, städa fixa iordning osv. Men här är det inte mitt ansvar och det finns inga leksaker som ligger överallt. Kylen är full och inga måsten pockar på min uppmärksamhet.

Jag gick och simmade på fm men den informationen hållare jag för mig själv. Jag inbillar mig att två små tjejer skulle bli väldigt besvikna och helt oförstående till hur jag kan gå och bada utam dem?
Det är oroväckande hur man hör hur föräldrar skriker, drar och är sura mot sina barn. Jag får rysningar. Är jag också så när jag har mina barn? Ibland undrar jag om barnen inte skulle må bättre om föräldrarna sänkte ribban och funderade på varför dom går på badhus. För vem gör dom denna utflyckt och ska barnen vara tacksamma?

Imorgon eller måndag blir det två visningar. Fy skam den som ger sig!
Kram V

http://www.hemnet.se/beskrivning/1186997?r=3

http://www.hemnet.se/beskrivning/1215044?r=3

Inga kommentarer: